»Nove, sveže kreativne rešitve in komunikacijska orodja so pripravljena na način, da so še bolj usmerjena k potrošniku, kar pomeni, da želimo potrošnika nagovoriti o konkretnih koristih in prednostih, ki jih prinaša poseganje po lokalni hrani, predvsem poseganje po kmetijskih in živilskih proizvodih iz omenjenih sektorjev, ki nosijo oznako kakovosti 'izbrana kakovost – Slovenija'.«
»Tudi ta kampanja bo stekla z novimi kreativnimi rešitvami in novimi komunikacijskimi orodji, ki prav tako nagovarjajo potrošnike o pomembnosti kupovanja lokalnih ekoloških proizvodov z visoko dodano vrednostjo.«
»Voda je omejena, vendar je neskončno dragocen naravni vir. Brez nje ne bi bilo hrane in ne življenja. Le malo je krajev na Zemlji, kjer je voda dostopna v zadostnih količinah za potrebe ljudi.«
»Ker naj bi svetovno prebivalstvo do leta 2050 doseglo več kot devet milijard, vprašanje preprečevanja lakote še nikoli ni bilo bolj aktualno.«
»Slovenci imamo izjemen privilegij, ker lahko velikonočno mizo obložimo s tradicionalnimi domačimi, slovenskimi živili in jedmi.«
»Po treh popisih lahko ugotovimo, da primerjalnik kaže otipljive rezultate.«
»Opažamo, da pri večini trgovcev prevladujejo izdelki slovenskega porekla.«
»Ko postanejo matere, ob kmetovanju skrbijo za otroke, obenem pa pogosto tudi za starejše in onemogle družinske člane.«
»Z izvajanjem neodvisnih študij, raziskav in analiz daje pristojnim priporočila za preprečevanje oziroma odpravo diskriminacije, lani jih je izdal 51.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju